Logowanie
Praca - Inspektor ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Ogłoszenie nr 122389 / 14.06.2023
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt.
Sprawowanie nadzoru nad realizacją programów zwalczania lub monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.
Prowadzenie spraw związanych z przemieszczaniem zwierząt towarzyszących w celach komercyjnych lub
niekomercyjnych w obrębie UE z Polski do państwa trzeciego lub z państwa trzeciego do Polski w tym: wystawianie
stosownych świadectw zdrowia.
Prowadzenie spraw związanych z handlem zwierzętami w Polsce i UE, wywóz zwierząt do państwa tzrecich, przywóz
zwierząt z państw trzecich, w tym wystawianie stosownych świadectw zdrowia.
Sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie sektora akwakultury, wylęgu drobiu oraz
punktów kopulacyjnych.
Sprawowanie nadzoru nad produkcją, pozyskiwaniem, konserwacją, obróbką, przechowywaniem i wprowadzaniem do
obrotu lub wykorzystywaniem materiału biologicznego.
Planowanie i przeprowadzanie kontroli urzędowych podmiotów nadzorowanych.
Prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości w zakresie zwalczania zakaźnych chorób zwierząt i wystawianie
zaświadczeń stwierdzających stan zdrowotny gospodarstw.
Przeprowadzanie kontroli w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta w zakresie dobrostanu zwierząt.
Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem przewoźników oraz środków transportu drogowego wykorzystywanych
do przewozu zwierząt, w tym przeprowadzanie kontroli przewoźników oraz kontroli wykonywania transportu drogowego
zwierząt pod względem ich dobrostanu. Przeprowadzanie kontroli środków transportu wykorzystywanych do przewozu
zwierząt.
Przeprowadzanie kontroli schroniska dla zwierząt w zakresie spełnienia szczegółowych wymagań weterynaryjnych.
Przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji programów zwalczania niektórych serotypów Salmonella w stadach drobiu
(hodowlanych, niosek, brojlerów) gatunku kura (Gallus gallus) oraz w stadach indyków hodowlanych i rzeźnych.
Przeprowadzania kontroli w gospodarstwach w zakresie bioasekuracji.
Pobieranie próbek do badań laboratoryjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości
Inspekcji Weterynaryjnej.
Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego.
Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
Znajomość KPA.
Obsługa komputera.
Czynne prawo jazdy.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. • Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiatu
milickiego). • Praca w zespole. • Krajowe wyjazdy. • Dyspozycyjność. • Zagrożenie korupcją. • Stres związany z
bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. • Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest
przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, z niepełnosprawnością ruchową (brak dostępu do pomieszczeń
usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z
samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy). Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (II piętro), oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażone w
zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca w terenie i przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu). Oferty niekompletne i
dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenie dokumentów
uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie
zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji. Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-10-02
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 28 czerwca 2023
W formie papierowej na adres: Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz
Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 40, 56-300
Milicz, tel. 71 38 40 315, milicz@wroc.wiw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Aleksander Ziobro, e-mail: milicz@wroc.wiw.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione do odbioru danych i firmy, z którymi Powiatowy Inspektorat
Weterynarii zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt.
Sprawowanie nadzoru nad realizacją programów zwalczania lub monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.
Prowadzenie spraw związanych z przemieszczaniem zwierząt towarzyszących w celach komercyjnych lub
niekomercyjnych w obrębie UE z Polski do państwa trzeciego lub z państwa trzeciego do Polski w tym: wystawianie
stosownych świadectw zdrowia.
Prowadzenie spraw związanych z handlem zwierzętami w Polsce i UE, wywóz zwierząt do państwa tzrecich, przywóz
zwierząt z państw trzecich, w tym wystawianie stosownych świadectw zdrowia.
Sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie sektora akwakultury, wylęgu drobiu oraz
punktów kopulacyjnych.
Sprawowanie nadzoru nad produkcją, pozyskiwaniem, konserwacją, obróbką, przechowywaniem i wprowadzaniem do
obrotu lub wykorzystywaniem materiału biologicznego.
Planowanie i przeprowadzanie kontroli urzędowych podmiotów nadzorowanych.
Prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości w zakresie zwalczania zakaźnych chorób zwierząt i wystawianie
zaświadczeń stwierdzających stan zdrowotny gospodarstw.
Przeprowadzanie kontroli w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta w zakresie dobrostanu zwierząt.
Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem przewoźników oraz środków transportu drogowego wykorzystywanych
do przewozu zwierząt, w tym przeprowadzanie kontroli przewoźników oraz kontroli wykonywania transportu drogowego
zwierząt pod względem ich dobrostanu. Przeprowadzanie kontroli środków transportu wykorzystywanych do przewozu
zwierząt.
Przeprowadzanie kontroli schroniska dla zwierząt w zakresie spełnienia szczegółowych wymagań weterynaryjnych.
Przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji programów zwalczania niektórych serotypów Salmonella w stadach drobiu
(hodowlanych, niosek, brojlerów) gatunku kura (Gallus gallus) oraz w stadach indyków hodowlanych i rzeźnych.
Przeprowadzania kontroli w gospodarstwach w zakresie bioasekuracji.
Pobieranie próbek do badań laboratoryjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości
Inspekcji Weterynaryjnej.
Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego.
Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
Znajomość KPA.
Obsługa komputera.
Czynne prawo jazdy.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. • Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiatu
milickiego). • Praca w zespole. • Krajowe wyjazdy. • Dyspozycyjność. • Zagrożenie korupcją. • Stres związany z
bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. • Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest
przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, z niepełnosprawnością ruchową (brak dostępu do pomieszczeń
usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z
samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy). Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (II piętro), oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażone w
zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca w terenie i przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu). Oferty niekompletne i
dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenie dokumentów
uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie
zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji. Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-10-02
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 28 czerwca 2023
W formie papierowej na adres: Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz
Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 40, 56-300
Milicz, tel. 71 38 40 315, milicz@wroc.wiw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Aleksander Ziobro, e-mail: milicz@wroc.wiw.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione do odbioru danych i firmy, z którymi Powiatowy Inspektorat
Weterynarii zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane