Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Praca - realizacja zadań w ramach umowy zlecenia

OGŁOSZENIE
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu działając na podstawie art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t.j. Dz. U. 2022, poz. 2629) ogłasza nabór lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej do wykonywania czynności w ramach wyznaczenia w 2024 r. na terenie powiatu milickiego.

RODZAJ CZYNNOŚCI:
1. Sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, o których mowa w ust. 1.2-1.4 i 1.6 załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55,z późn. zm.35) - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), zwanego dalej "rozporządzeniem nr 853/2004", w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt w następującym zakładzie:

Ubojnia Zwierząt Rzeźnych
Leszek Gregorczuk
ul. Wrocławska 63
56-321 Bukowice
2. Szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze.
3. Badanie laboratoryjne na obecność włośni (nabór ograniczony).
4. Sprawowanie nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami.
5. Badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia.
6. Pobieranie próbek do badań.
7. Prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
8. Niezwłoczne przekazywanie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii informacji o wynikach badania w sytuacji zagrożenia zdrowia publicznego.
9. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych badań i czynności kontrolnych w terminach ustalonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.

WARUNKI NABORU:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe weterynaryjne,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- zdolności organizacyjne,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych,
- znajomość systemów GHP, GMP, HACCP (dotyczy: rzeźnia),
-pozytywna ocena z weryfikacji wiedzy dotyczącej zakresu wyznaczenia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- życiorys i list motywacyjny,
- zaświadczenie o ukończonej miesięcznej praktyce w zakładzie prowadzącym działalność w zakresie uboju zwierząt rzeźnych wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii w przypadku nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badań przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa (dotyczy: rzeźnia),
- osoby zainteresowane wykonywaniem zadań z wyznaczenia w pracowni badania mięsa na obecność włośni muszą posiadać uprawnienia do badań w kierunku włośni, jak również muszą być objęte systemem zarządzania wdrożonym w ZHW Wrocław,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności wykonywania pracy na stanowisku: lekarz weterynarii,
- zaświadczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych,
- aktualne badania okulistyczne (dotyczy: rzeźnia, pracownia badania w kierunku włośnicy),
- aktualne zaświadczenie o prawie do wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
Z obowiązku złożenia kopii dokumentów zwolnione są osoby, które składały w Powiatowym Inspektoracie w Miliczu określone dokumenty w latach ubiegłych.
Załącznik nr 1 ZGŁOSZENIE WSTĘPNEJ GOTOWOŚCI do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej do instrukcji Głównego Lekarza Weterynarii z dnia 5 listopada 2020 r. nr GIWpr.0200.1.22.2020 jest dostępny również w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Miliczu.
Osoby zainteresowane powinny złożyć w/w dokumentację do 15.12.2023 r. w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Miliczu ul. Wojska Polskiego 21, 56-300 Milicz do godz. 15:30.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 21, 56-300 Milicz, tel. 71 38 40 315, milicz@wroc.wiw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Aleksander Ziobro, e-mail: milicz@wroc.wiw.gov.pl.
Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione do odbioru danych i firmy, z którymi Powiatowy Inspektorat Weterynarii zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Wygenerowano w sekund: 0.04
181,563 unikalne wizyty